onsdag 7 januari 2009

vi tjejer -dag 7

7

bonus7


Klassiker Didiscafe klockan är 11:30. Vi hinner oftast träffas för en lunch, byter några ord och kramar.
Tankar lite Tanja energi och sugs med i hennes fart och fläkt. Mobilen ringer, hon är på väg, det har hänt massa saker. Orden far genom luften, våra 40 minuter på ett cafe vid Odenplan lider mot sitt slut, ser hennes rygg och färglada mössa vandra vidare -hon skyndar iväg mot jobbet.

Gör som oss-Om du är vid Odenplan fika på Didis eller blåbär
heta tips från oss alla tre

iso 1000, bländare 2,8 objektiv 24-70mm

5 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Oj, du har en till blogg. Lika bra att följa den med så jag inte missar nåt ☺

Simmat sa...

Mmmm, ser mysigt ut!!

webmosterhelene sa...

Vackraste Tanja!!! Och sötaste bönan!!!

Lenalandis sa...

Fina bilder! Jag har lagt till dig i min länklista om du vill lägga till min i din!
MVH
Lenalandis

Anonym sa...

WOW, vilka bilder!!
Och vet du... jag är såååå nära nu att själv ha ett 24-70.. äntligen <3. I can't wait!!

KRAMAR