måndag 12 januari 2009

en STOR dag i en bönas liv -dag 12

12

Älskade lilla fröken böna du är sannerligen en av det mest kreativa och nyfikna små fröknar vi känner.
Dina ljusblå stora ögon som ser allt!
Dina händer som ska trixa och upptäcka, ta sönder och sätta ihop.
Din mun som ständigt pratar det mest fantastiska språk vi hört, du förstår allt...vi förstår inte lika mycket.

Idag är en stor dag i ditt liv, du ska få glädjen att dela några timmar med världens underbaraste fröknar på din nya förskola.

Innan vi gick förevigade jag denna dag med en serie bilder, 37 foton på några minuter....Hur många olika miner kan man ha;)

Kamera canon eos 5d (mitt bästa köp i livet) lins 24-70mm (skulle inte kunna leva utan) bländare 2,8 iso 800

15 kommentarer:

Nallebr.. sa...

stora tjejen... så gulliga foton!!

m sa...

Vilka härliga bilder. Du får gärna länka till mig också. :-)

/Maria

Millanprillan sa...

Hon är ju helt underbar! Jag länkar till dig om det är ok? Du får gärna länka tillbaka!
Kram Millan!

Jenny Bergvall sa...

Ursöta foton. Vilken spännande dag!

Är också med i 365projektet nu, så lägg gärna med mig i din länklista.
Kram

Anonym sa...

Vilken stor tjej din lilla böna har blivit... det är ju inte riktigt klokt! Söt som socker!!! Hoppas det går bra på förskolan.

kram

Sofia sa...

Underbara, härliga lilla (eller stora när jag ser dessa bilder) bönan vilka foton.

Anonym sa...

Stora damen :)

/isabeli

Unknown sa...

Underbara Bönan! PUSS

Anonym sa...

Vilken TOp model du har!!!

tanja sa...

Älskade Tillisen, hoppas allt gick bra.
Kram

angelmax sa...

hej min mellan grabb gick oxå sin första dag på förskolan igår... spännande att se dem utvecklas!

Sanna F sa...

Hon är så söt och oj oj vad stor hon har blivit!!!

Christine sa...

Vad hon har vuxit!!! =O
När jag såg henne va hon ju så liten =) Nu är hon ju stora damen ♥

Anna sa...

Vilka underbara foton. Det nedersta till vänster är ju bara sååå underbart.

Vinterkramen Anna

~Karin~ sa...

Lilla sötsnorpan!!! Hur hade hon det på förskolan då? Bra hoppas jag såklart!!

kraaaaaaaaaam /K