torsdag 9 april 2009

min fina syster å familj kom på besök

familjen3



ja de var mulet...grått...mitt befintliga ljus var som bortblåst.
Men med bländare 2,8 och lite ljus från fönstret fick jag fina foton på min syster och hennes söner.
Det är ju inte lätt att fotografera med bländare 2,8 för skärpedjupet men tycker att det faktiskt det blev hyfsat bra. Modellerna gör ju allt:)

Nu ska jag sälja av saker och invitera i en blixt, för vid såna här tillfällen när man verkligen vill fotografera och det är lite ljus -så behövs något som en blixt;)

4 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Så underbart fina dom är! Och fotona är super de med såklart :-)

Kram

Unknown sa...

Snyggingar ;-)

Tack för fina bilder! Ska vi skriva ut och ge i påskpresent till pappa!

Hemmabloggaren sa...

Blixt vill jag också ha, har du något tips på en bra?

Jag... sa...

Ja, köp en blixt! Jag är fullständigt in love i min!