fredag 16 januari 2009

broar byggs -dag 16

16

Idag byggde jag broar.

En lunch, ett möte.

Det är tankarna som är i fokus, ett fotografi lite snabbt i spegeln som reflekterar dagen.
Idag var det min dag, mina tankar, min tid.

Jag är inte bara mamma, utan "rymmer" hemifrån. Det känns lite busigt att gå omkring utan en barnvagn, att få sitta där "vuxen" med en kopp kaffe och prata om idéer och skapandet.
Att slippa ha mitt fokus på små busiga barn.
Att bara planera och sätta i gång massa spännande projekt, att detta kan leda till mycket.

Att få bygga broar till framtiden

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men tjena vad spännande! Lycka till busÅsa!
Var har du köpt tröjan? Skitsnygg!
Själv fick jag en överraskning som blev dagens bild:
http://minkamera.blogg.se/2009/january/dagens-bild-090116.html

Annas resa sa...

Men vilken fin blogg! Jag gillar dina bilder och hur du skriver. Hit komer jag gärna och hälsar på fler gånger!
Trevlig helg.

Sanna F sa...

Så fint foto på dej!!!!
Ja ibland kan man känna sig lite busig när man smiter! Men man får lite mer inspiration och lust efter att få komma ifrån en stund!

Maria sa...

Brukar titta in i dina bloggar. Helt fantastiskt vackra bilder och underbara och inspirerande texter! Känner igen mig i så mycket av de små vardagsstunderna som du skriver om och illustrerar. Hoppas att du får en fin helg!

Hemmabloggaren sa...

Jaa man behöver det så himla väl ibland, att få vara sitt "gamla" jag för en stund. Efter det har man så mycket energi att ge när man kommer hem. Ha en skön kväll.

Anonym sa...

En vacker bild på en vacker tjej

Kiss and huggs /R

Anonym sa...

Kul att det var ett givande möte ;-).
Vilket fint foto på dig!!

Kram Maria.

Anonym sa...

Hoppas mötet leder till bra saker. :-)

Anonym sa...

snygg tshirt!